Verzending

Levertijd

Bij iCustomise streven we naar een snelle en efficiënte levering van jouw bestelling. Zodra je je bestelling hebt geplaatst, doen we ons uiterste best om je items binnen 24 uur te verzenden. Voor bestellingen geplaatst op zaterdag of zondag, wordt de verzending op de eerstvolgende maandag verwerkt.

Hoewel we ons inzetten om je bestelling tijdig te versturen, kunnen er in sommige gevallen vertragingen optreden bij de vervoerder. We willen benadrukken dat we helaas geen invloed hebben op dergelijke vertragingen, maar we hopen op je begrip in dergelijke situaties.

Binnen Nederland verzenden wij via DHL & PostNL

Verzendkosten
Nederland:
GRATIS!

België:
De verzendkosten voor pakketpost bedraagt €7,95
Je bestelling wordt verzonden via BPost

Gratis verzending vanaf €150,- | Nu tijdelijk gratis verzending vanaf €50,-!

Track & Trace
Stap 1: Je bestelling is geplaatst, yay! Je ontvangt een orderbevestiging en een e-mail.
Stap 2: Je bestelling wordt ingepakt.
Stap 3: Je ontvangt een e-mail met hierin de track& trace informatie.
Stap 4: Op de dag van levering ontvang je bericht van de vervoerder met een exact tijdvak.
Stap 5: Je bestelling is geleverd, of wordt de volgende werkdag bij een servicepunt in de buurt geleverd. Hiervan ontvang je een bevestiging per mail.
 
Afwezig tijdens het bezorgmoment
Nederland:
DHL doet een kaart in je brievenbus waarop staat bij welke buren het is geleverd. Als dit geen mogelijkheid was dan wordt de bestelling de volgende dag bij een servicepunt in de buurt geleverd. Met de code op deze kaart kun je via track & trace zien waar je pakket wordt bezorgd. PostNL toont alleen nog digitaal de status. 
 
België:
Indien de ontvanger niet thuis bij de eerste leverpoging dan gaat het pakket naar het dichtstbijzijnde Post punt, de klant wordt hiervan op de hoogte gebracht. Daar kan het vanaf de volgende dag worden opgehaald.

Stuur ons een bericht en wij helpen je verder!